• تاریخ : 1403/05/27
  • توسط : ادمین

بهترین روش تحویل غذا

بهترین روش‌های تحویل غذا  برای رستوران‌ها

تا به حال به تحویل غذای رستوران فکر کرده اید

از نظر شما تحویل غذا چگونه می تواند در موفقیت و پیشرفت رستوران تاثیر داشته باشد

آیا زمان و موارد دیگر در  تحویل غذا و موفقیت کسب و کار رستوران موثر است

ما در گروه صنعتی آرکو تجهیز قصد داریم به این سوال ها و سوال های دیگر درباره تحویل غذا به شما پاسخ دهیم

با ما در این مقاله همراه باشید

راهکار هایی که برای تحویل غذای موثر باید رعایت شود تا هم موجب رضایت مشتری ها شود و هم به بازاریابی آن کمک کرده و رونق کسب و کار رستوران را همراه داشته ابشد

یک منو برای خروج و تحویل ایجاد کنید

همه چیز در منوی غذاخوری شما نباید خارج از محل مصرف شود.. شما نمی خواهید غذاهایی را ارائه دهید که بعد از نیم ساعت قرار دادن آن ها در جعبه، خیس یا بی مزه  شوند باید یک منو مخصوص غذای بیرون بر تهیه کنید.

اطمینان از یک تجربه سفارش آنلاین با نظر سنجی

برنامه‌های تحویل شخص ثالث به شما کمک می‌کنند تا نام خود را در آنجا معرفی کنید نظرات کاربران به شما این امکان را می دهد که هم رضایت بیشتری کسب کنید و هم افراد بیشتری با خواندن نظرات تمایل به سفارش غذا به صورت انلاین می کنند و همچنین شما کنترل کاملی بر فرایند سفارش خواهید داشت

 

توضیحات مفصل غذا را بنویسید

در طول فرآیند سفارش آنلاین،  سروری وجود ندارند که آنها را در منو راهنمایی کند یا به سؤالات پاسخ دهد. با افزودن توضیحات دقیق غذا به منوی آنلاین خود، به راهنمایی تصمیمات مشتریان کمک کنید. شامل جزئیاتی باشد که ظرف را می فروشد و به مهمانان اطلاع می دهد. مواد تشکیل دهنده را فهرست کنید و به مواد حساسیت زا یا ملاحظات غذایی توجه داشته باشید تا از اشتباهات یا شگفتی های ناخواسته جلوگیری کنید.

 

عکس ها را به منوی آنلاین خود اضافه کنید

مانند توضیحات محصول، عکس های اقلام منو هم به مشتریان اطلاع می دهد و هم به فروش غذاها کمک می کند. برخلاف منوی کاغذی که اندازه آن محدود است، می توانید هر تعداد عکس را که می خواهید به منوی سفارش آنلاین خود اضافه کنید.

بهینه سازی بسته بندی

یکی از مهم‌ترین روش‌های تحویل غذا، اطمینان از بسته‌بندی مناسب غذا است. بسته بندی بر ارائه و کیفیت غذا تأثیر می گذارد.

 

بسته بندی را انتخاب کنید که برای نوع غذایی که سرو می کنید مناسب باشد. به عنوان مثال، جعبه های مقوایی برای پیتزا ایده آل هستند، در حالی که ظروف پلاستیکی (در صورت امکان، پلاستیک های بازیافتی را انتخاب کنید) برای سوپ و پاستا مناسب هستند

یک سیستم یکنواخت برای بسته بندی مواد غذایی ایجاد کنید تا مشتریان بدون توجه به اینکه چه کسی آن را بسته بندی می کند، یک تجربه ثابت داشته باشند. بهترین روش‌های بسته‌بندی تحویل غذا شامل قرار دادن اقلام سنگین‌تر در کف کیسه‌ها، بسته‌بندی غذاهای سرد و گرم در کیسه‌های جداگانه و قرار دادن بسته‌های سس در کیسه‌های پلاستیکی است تا پیدا کردن آنها آسان‌تر باشد.

بهبود مسیرهای تحویل

زمان‌های تحویل می‌تواند تجربه مشتری را ایجاد یا شکست دهد. اگر مشتری باید یک ساعت برای تحویل منتظر بماند، ممکن است از رستوران دیگری سفارش دهد. مسیرهای تحویل را با کمک از نقشه راهنما کوتاه تر کنید فقط با تحویل در شعاع خاصی از رستوران خود بهینه کنید. از ابزارهای ناوبری استفاده کنید که از داده‌های هم‌زمان استفاده می‌کنند، مانند ، برای جلوگیری از ترافیک. به‌جای تحویل سفارش‌ها بر اساس اولویت اول، تحویل را در مسیرهای کارآمد برنامه‌ریزی کنید.

بهداشت و ایمنی را در اولویت قرار دهید

اگرچه روزهای اولیه همه‌گیری از ما گذشته است، اما ارائه گزینه‌های تحویل و تحویل راحت و بدون تماس بسیار مهم است. نیازهای مشتریان را با ارائه وانت و تحویل بدون تماس و ایجاد یک مکان وانت مشخص در داخل رستوران خود برآورده کنید

 

از مشتریان بازخورد بخواهید

اجرای این بهترین شیوه‌های تحویل غذا و تحویل غذا می‌تواند شما را تا این حد طولانی کند. شما باید به مشتریان خود گوش دهید تا بدانید چه چیزی خوب بوده و چه چیزی خوب نیست تا بتوانید تجربه بعدی را بهبود بخشید.

به مشتریانی که به صورت آنلاین سفارش می دهند، نظرسنجی بازخورد مهمان را بفرستید تا متوجه شوید که چگونه این کار را انجام داده اید

 

سوالات متداول تحویل غذا

چگونه می توان کیفیت تحویل غذا را بهبود بخشید؟

با ایجاد منوی فقط تحویل برای غذاهایی که به خوبی سفر می کنند، کیفیت تحویل غذا را بهبود بخشید. اگر می‌خواهید غذاهایی را اضافه کنید که ممکن است به خوبی سفر نکنند، به مشتریان هشدار دهید تا بدانند چه انتظاری دارند. بسته بندی هایی را انتخاب کنید که غذا را گرم نگه دارد و نشت را کاهش دهد. مسیرهای تحویل را بهینه کنید تا مطمئن شوید غذا به سرعت می رسد.

. چه اقداماتی می توان برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی در حین تحویل انجام داد؟

غذاهایی را که برای سلامتی خطرناک هستند، مانند گوشت خام، برای تحویل ارائه نکنید. با اجازه دادن به مشتریان برای برنامه ریزی سفارشات تحویل یا تحویل، رستوران شما می تواند به جای اینکه اجازه دهد بیرون بنشینند، غذاها را در مواقع ضروری آماده کند.

 

نظرات

در حال حاضر نظری برای بلاگ ثبت نشده است.

نظر دهید