• تاریخ : 1403/04/03
  • توسط : ادمین

Starting a Food Truck Business Steps

راه اندازی یک کامیونغذا یا فود تراک و مراحل کسب و کار آن

برای راه اندازی یک تجارت فود تراک به چه چیزی نیاز دارید؟

فود تراک ها رستوران‌های بسیار محبوبی هستند که اغلب گزینه های غذایی نوآورانه ای دارند که فوق العاده خاص هستند. آنها از مزیت اضافی قابل حمل بودن برخوردارند و به عنوان یک انتخاب غذایی ایده آل برای جشنواره های فضای باز، رویدادهای ورزشی، جوامع تجاری، گردشگران و سایر گروه های بزرگ مردم در حال حرکت هستند..

بنابراین، چگونه می‌توانید رویای خود را برای راه‌اندازی اولین فود تراک را به یک تجارت واقعی رستوران سیار تبدیل کنید؟ چگونه می توانید بفهمید که ماشین غذای خود را کجا بیاورید، چگونه ضایعات مواد غذایی را کنترل کنید، و چگونه رشد خود را بدون هدر دادن پول نقد در طول مسیر اندازه گیری کنید؟.

 

نحوه راه‌اندازی یک تجارت سیار غذایی ، درس‌های آموخته شده از متخصصان فود تراک و اینکه آیا ماشین های  مواد غذایی سودآور هستند یا ارزش آن را بررسی می‌کنیم..

چرا مردم تجارت تراک های غذا را راه اندازی می کنند؟

از بسیاری از صاحبان ماشین های مواد غذایی پرسیده می شود: "چرا یک ماشین حمل غذا باز کردید و نه یک رستوران؟" و آنها به شما خواهند گفت - یک تجارت ماشین مواد غذایی یک رستوران، روی چرخ است. این یک رستوران اصلاح‌شده است که بیشتر نقش‌های یک فروشگاه استاندارد آجر و ملات را حذف می‌کند، اما مانند یک رستوران سریع معمولی غذا سرو می‌کند. به سرعت و در امواج.

 

آیا ماشین های مواد غذایی سودآور هستند.

 

و برای پاسخ به این سوال که آیا ماشین های حمل مواد غذایی سودآور هستند؟ ماشین های مواد غذایی به طور متوسط ​​1.5 تا 4 برابر بازده سرمایه به ارمغان می آورند

هزینه های راه اندازی کامیون مواد غذایی + هزینه های جاری

هزینه تعمیر و راه اندازی ماشین غذا

هزینه شهرداری

هزینه مجوزات

هزینه تجهیزات

به طور کلی، نگهداری و نگهداری یک تجارت ماشین مواد غذایی می تواند چندین میلین در ماه هزینه داشته باشد و شامل موارد زیر است:

 

تعمیر و نگهداری ماشین مواد غذایی، نگهداری و پرداخت گاز و/یا اجاره

 

یک فضای آشپزخانه آماده

 

لوازم و تجهیزات

 

مجوزها و هزینه های قانونی

 

غذا و مواد تشکیل دهنده

 

بازاریابی و تبلیغات

 

مجوزها

 

بیمه .

 

برای هزینه های غیرمنتظره ماشین مواد غذایی آماده شوید.

اریک ، به صاحبان ماشین های مواد غذایی می‌گوید: «اجرای یک تجارت تراک مواد غذایی آسان نیست». او به صاحبان رستوران های سیار جدید توصیه می کند که برای هزینه هایی مانند هزینه های ژنراتور، هزینه های رویداد و هزینه های آماده سازی برنامه ریزی کنند و واقعاً در مورد مخاطب فکر کنند. او توصیه می‌کند که بر استخدام یک خدمه ماشین غذای تمام ستاره تمرکز کنید، به ارزش‌ها و موضوع رستوران خود وفادار بمانید و لذت ببرید.

 

بزرگترین چالش برای صاحبان ماشین مواد غذایی

صاحبان ماشینن های مواد غذایی در طول عملیات جاری خود با چالش های متعددی روبرو می شوند. در اینجا چند چالش اصلی برای مشاغل کامیون های مواد غذایی و نحوه حل آنها آورده شده است.

بزرگترین چالش برای صاحبان تراک  مواد غذایی

صاحبان تراکهای مواد غذایی در طول عملیات جاری خود با چالش های متعددی روبرو می شوند. در اینجا چند چالش اصلی برای مشاغل کامیون های مواد غذایی و نحوه حل آنها آورده شده است.

 

زباله های مواد غذایی

برای مواقعی که با غذای استفاده نشده گیر کرده اید، با پناهگاه ها یا مدارس محلی شریک شوید. تا جایی که ممکن است غذای بدون چربی را آماده کنید و اگر مکان برنامه ریزی شده مشخصی به نتیجه نرسید، یک برنامه پشتیبان داشته باشید.

 

آب و هوا / عوامل محیطی

از رسانه های اجتماعی و بازاریابی رستوران برای تبلیغ کسب و کار خود، ایجاد انحصار و جذب جمعیت بدون توجه به آب و هوا استفاده کنید. بسته به چیزی مانند افرادی که شما را پیدا می کنند، زیرا آنها بیرون هستند، در آب و هوای متغیر جواب نمی دهد.

 

مجوز و پارکینگ

با یک وکیل و یک حسابدار کار کنید که می تواند به شما کمک کند تحقیقات خود را انجام دهید و از قبل مجوز دریافت کنید یا گزینه های پارکینگ را زودتر شناسایی کنید. سپس، سر جای خود بمانید: جریمه ها می تواند زیاد باشد و برای رفتن به مکان های خاص در آینده چالش هایی ایجاد کند.

 

فن آوری

روی فناوری کامیون مواد غذایی سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد سفارشات را به سرعت و با کمی دردسر از تیم کامیون حمل غذا دریافت کنید.

 

10 گام برای شروع و رشد یک تجارت کامیون مواد غذایی

راه اندازی یک تجارت تراک مواد غذایی به استراتژی و خلاقیت متکی است. رشد کردن نیاز به مهارت، پشتکار و اشتیاق به غذای شما دارد.

 

مرحله 1. یک مفهوم تراک مواد غذایی را توسعه دهید.

مفهوم رستوران خود را برای تراک غذای خود پیدا کنید. غذای خود، استعداد شخصی خود، و کمی بازاریابی و طراحی یک ایده جدید و جسورانه برای کامیون مواد غذایی که قبلا هرگز انجام نشده است، داشته باشید. هنگامی که نام و موضوع کامیون غذای خود را ایجاد می کنید، مراقب باشید که نام آن را به صورت آنلاین و در رسانه های اجتماعی جستجو کنید. جناس در نام کامیون های مواد غذایی رایج است و جناس های غذایی بسیار زیاد است!

 

مرحله 2. یک طرح تجاری دقیق برای رستوران تراک غذا ایجاد کنید و در منطقه محلی خود تحقیق کنید.

یک طرح تجاری رستوران کامیون غذا تهیه کنید که می توانید از آن برای گرفتن وام یا به اشتراک گذاری با سرمایه گذاران احتمالی استفاده کنید. راه‌هایی برای تأمین بودجه کمک هزینه برای کسب‌وکارهای جدید یا درخواست برنامه‌های وام برای رستوران‌داران وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید یک کامیون مواد غذایی بدون پول راه‌اندازی کنید، درباره این برنامه‌ها تحقیق کنید.

 

در طول این مرحله، در جامعه محلی خود تحقیق کنید تا در مورد اینکه کامیون های مواد غذایی و کسب و کارهایی که در حال حاضر وجود دارند، جایی که ممکن است بتوانید کامیون را بیاورید، به چند نفر می توانید خدمت کنید و رقابت شما چگونه است، بیشتر بدانید.

مرحله 3. یک استراتژی بازاریابی رستوران، برندسازی و رسانه های اجتماعی برای  تراک غذای سیار خود بسازید.

استراتژی برندسازی رستوران برای کامیون های مواد غذایی، به ویژه رسانه های اجتماعی مهم است. از بازاریابی رسانه های اجتماعی رستوران برای تبلیغ کامیون غذای خود استفاده کنید، مکان و زمان آن را به روز کنید، با اینفلوئنسرها شریک شوید و عکس ها و ویدیوهای غذای خود را به اشتراک بگذارید..

 

اقلام کلیدی برندینگ رستوران که برای کامیون های مواد غذایی ضروری است عبارتند از:

 

وب سایت رستوران

 

برند رستوران شامل آرم، طرح رنگ و ارزش‌ها

 

حساب های رسانه های اجتماعی

 

ایمیل یا تبلیغات از طریق پیامک

 

مرحله 4. تحقیق کنید و تجهیزات لازم و مجوز تراکمواد غذایی را برای منطقه خود دریافت کنید.

یک مرحله مهم از سفر راه اندازی  تراک مواد غذایی، تهیه کامیون و تجهیزات است. برای تهیه ماشین مواد غذایی، می توانید یک کامیون خریداری کنید یا یک  ماشین اجاره کنید. هنگام خرید یک کامیون مواد غذایی، می توانید یک  ماشین کاملا مجهز بخرید یا خودتان این کار را انجام دهید...

مرحله 5. یک کارمند استخدام کنید.

کارکنان شما می توانند موفقیت کسب و کار تراک مواد غذایی شما را ایجاد یا شکست دهند. این مدت زمان کم است و شما زمان خود را در بین مکان‌ها با هم می‌گذرانید، بنابراین می‌تواند روزهای طولانی را به همراه داشته باشد. افرادی را پیدا کنید که به دیدگاه شما ایمان دارند، با جامعه ارتباط دارند و برای کار سخت و ساعات طولانی آماده هستند. سپس، به آنها پول خوبی بپردازید و مزایایی را ارائه دهید تا احساس قدردانی کنند، درگیر بمانند و سالها بمانند.

مرحله 6. غذا، مواد اولیه و لوازم را خریداری کنید.

هنگام خرید مواد غذایی برای کامیون های مواد غذایی، هرچه بیشتر بتوانید بر اساس هر رویداد خرید کنید، بهتر است. صنعت کامیون های مواد غذایی انعطاف پذیر است و به درجه ای از توانایی چرخش در یک لحظه نیاز دارد. روابط محکمی با تامین کنندگان مواد غذایی خود ایجاد کنید و شفافیت و صداقت را در همه ارتباطات حفظ کنید.

 

مرحله 7. یک آزمایش آزمایشی از تراک  مواد غذایی خود انجام دهید.

پس از خرید غذا و مواد اولیه، وقت آن است که به آنجا بروید. قبل از انجام هر کاری، در مورد آن در شبکه های اجتماعی پست کنید. با خانواده و دوستانتان یک آزمایش آزمایشی انجام دهید تا مطمئن شوید که تجهیزات شما کار می کند، نسبت مواد تشکیل دهنده شما به درستی است و نرم افزار شما کار می کند تا بتوانید درآمد کسب کنید.

 

مرحله 8. شروع به فروش کنید و استراتژی فروش تراک  مواد غذایی خود را بهینه کنید.

هنگامی که عملیات کامیون مواد غذایی خود را آزمایش کردید، وقت آن است که منو، مکان، قیمت و هر چیز دیگری را که می توانید آزمایش کنید، آزمایش کنید. سعی کنید بسته بندی را به روز کنید، با سایر کامیون ها و مشاغل محلی مواد غذایی شریک شوید و رویدادهای جدید را بررسی کنید. هرچه بتوانید داده های بیشتری جمع آوری کنید، بیشتر می توانید کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

 

مرحله 9. مکان و زمان بندی تراکمواد غذایی خود را آزمایش کنید.

به جای ایجاد یک مکان برای کامیون غذای خود در جلو و ماندن در آنجا برای همیشه، چند مکان و شلوغی مختلف را امتحان کنید. شاید جمعیت ساعت 1 بامداد کاملاً سگ های چوب شور شما را می خورد، اما جمعیت ناهار آن طور که فکر می کردید احساس نمی کنند. تا زمانی که تلاش نکنید متوجه نخواهید شد!

 

مرحله 10. ناوگان کامیون مواد غذایی خود را گسترش دهید.

آخرین مرحله برای راه اندازی یک تجارت کامیون مواد غذایی، گسترش آن تجارت است. هنگامی که شیار خود را با رستوران سیار خود پیدا کردید، با افزایش ناوگان خود یا با باز کردن یک کامیون کاملاً جدید با مفهومی جدید، آن را گسترش دهید. اگر از کامیون مواد غذایی خود به عنوان یک آشپزخانه آزمایشی استفاده می کردید، ممکن است این فرصت مناسبی باشد تا یک فروشگاه آجر و ملات باز کنید و در صورت امکان از کامیون خود نگهداری کنید.

جمله آخر

مجموعه آرکو تجهیز تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات کافه رستوران و آشپزخانه های صنعتی و راه انداز و تجهیز کننده بزرگترین مجموعه تراک غذای ایران باغ غذای ایرانی با بیش از صد مدل متفاوت تجهیزتراک در راه اندازی رستوران سیار از شروع تا راه اندازی در کنار شماست 

نظرات

در حال حاضر نظری برای بلاگ ثبت نشده است.

نظر دهید