• تاریخ : 1403/02/25
  • توسط : ادمین

Choosing a restaurant location

انتخاب مکان رستوران

10 نکته طلایی یافتن بهترین مکان برای رستوران

مکان، مکان، مکان. انتخاب مکان مناسب رستوران یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می توانید هنگام افتتاح رستوران خود بگیرید.

مهم ترین کار برای راه اندازی یک رستوران تعیین موقعیت مکانی مناسب می باشد چنانچه مکان انتخابی ما درست نباشد کل ایده و نقشه های ما با شکست مواجه خواهد شد

ما نکات برتر خود را برای انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی رستوران ، بدون توجه به نوع مکانی که دارید، به شما ارائه می دهیم.:

چرا مکان رستوران شما اهمیت دارد

آن را بیابید و آنها خواهند آمد - درست است؟ مگر اینکه شما یک سرآشپز مشهور با نام شناخته شده باشید، در غیر این صورت ممکن است مردم از راه دور به رستوران شما سرازیر نشوند. این تنها بخشی از دلایلی است که موقعیت مکانی هنگام راه انداز رستوران شما بسیار مهم است.

 

اول، موقعیت مکانی رستوران شما می تواند به جذب مشتری کمک کند. یک مکان برجسته، مانند مرکز شهر با عابران پیاده یا یک مرکز خرید نواری در کنار جاده‌ای شلوغ، به عنوان یک ابزار بازاریابی داخلی عمل می‌کند. عابران هنگام بازدید از یک کسب و کار همسایه یا عبور از آن، متوجه ویترین یا امضای شما خواهند شد..

 

دوم، موقعیت مکانی خوب رستوران می‌تواند دسترسی شما به مشتریان را برای تحویل آسان‌تر کند. با تعداد بیشتری از رستوران‌هایی که خدمات تحویل کالا را ارائه می‌کنند و حتی به عنوان آشپزخانه ارواح کار می‌کنند، یک مکان مرکزی به شما امکان می‌دهد از این جریان درآمدی مهم استفاده کنید. رستوران های واقع در مرکز آماده هستند تا در زمان کمتری به افراد بیشتری تحویل دهند.

 

موقعیت مکانی مناسب برای رستوران شما به مشتریان کمک می کند شما را پیدا کنند و به کسب و کار شما کمک می کند تا مشتریان را پیدا کند..

10نکته برای انتخاب مکان مناسب رستوران

در حالی که هیچ راه مطمئنی برای تضمین موفقیت در صنعت رستوران وجود ندارد، جایی که شما کسب و کار خود را اداره می کنید می تواند تاثیر زیادی بر فروش داشته باشد. اینها نکات مهم ما برای انتخاب بهترین مکان برای رستوران شما هستند.

 

1. قوانین منطقه بندی را بررسی کنید

اول از همه: مطمئن شوید که فضای ایده آل شما برای یک رستوران منطقه بندی شده است.

 

2. به مشتریان هدف خود فکر کنید

هنگام انتخاب مکان برای راه اندازی رستوران خود، بازار خود را در نظر بگیرید. آیا می توانید در فضایی که انتخاب کرده اید به مشتری ایده آل خود برسید.

 

3. ترافیک پیاده و ماشین را در نظر بگیرید

در حالی که مکان رستوران شما خدمات ضعیف یا غذای متوسط ​​را جبران نمی کند، اما می تواند توجه مشتریان جدید را به خود جلب کند. برای جذب مشتری برای اولین بار، رستوران شما باید در جایی قرار داشته باشد که ترافیک زیادی با ماشین یا پیاده روی داشته باشد. داشتن یک علامت یا نمایشگر چشم نواز کمک خواهد کرد..

4. دور از چشم، دور از ذهن

آزمایش خط دید مشتریان شما به رستوران شما باید بخشی ضروری از تجزیه و تحلیل مکان رستوران شما باشد. مشتریان بالقوه باید بتوانند محل برگزاری شما را از خیابان ببینند. در حالی که علائم استراتژیک ممکن است به مشتریان در مسیریابی کمک کند، علائم به تنهایی ممکن است به اندازه نگاه اجمالی به پاسیو یا گزینه های منوی شما جذاب نباشد..

 

5. دسترس پذیری را در ذهن خود نگه دارید

مشتریان علاوه بر اینکه بتوانند رستوران شما را به راحتی ببینند، باید به راحتی به رستوران شما نیز دسترسی داشته باشند.

 

6. مزایا و معایب هزینه ها را برای یک رستوران ممتاز بسنجید

مکان های ممتاز با هزینه های ممتاز همراه خواهند بود. اگر نمی توانید فضایی را در مکانی که می خواهید بخرید، خلاق باشید.

با گرفتن یک مکان در یک منطقه نزدیک، اما در آینده سازش کنید و پولی را که در اجاره پس انداز می کنید به بازاریابی اختصاص دهید. با گذشت زمان، محله انتخاب دوم شما حتی می تواند به املاک و مستغلات اصلی تبدیل شود.

.

7. مطالعه گردش فضا

همه آن خیابان یا مرکز خرید را در شهر خود می شناسند که به نظر می رسد مشاغل در آن هر چند ماه یک بار باز و بسته می شوند. در حالی که مکان این نقاط ممکن است ایده آل به نظر برسد، معمولاً دلیلی وجود دارد که بسیاری از مشاغل در آنجا شروع به کار کرده و شکست می خورند. در فضای تجاری که بسیاری از کسب و کارهای دیگر در آن تلاش کرده اند و شکست خورده اند، شانسی نداشته باشید.

.

8. از رقابت بپرهیزید

از ساختن رستوران خود در نزدیکی رستورانی که در رقابت مستقیم با رستوران شماست خودداری کنید. بله، این احتمال وجود دارد که فروشگاه فرویو شما فروشگاه همسایه را از کار بیاندازد، اما شما باید سخت‌تر تلاش کنید تا مشتریان آن مغازه را به دست آورید و آنها را از بازگشت به مورد علاقه دیرینه‌شان باز دارید.

 

9. به دنبال کسب و کارهای مکمل نزدیک باشید

در حالی که رقابت مستقیم بد است، برخی از کسب و کارهای اطراف می توانند به جذب مشتریان به رستوران شما کمک کنند. به عنوان مثال، یک مغازه اسموتی فروشی شاهد فروش بالایی است که در کنار یک باشگاه ورزشی مستقر است. یک کافی شاپ معدن طلا در کنار کتابخانه دانشگاه خواهد بود.

 

10. راه اندازی فروشگاه در یک مکان جمعی را در نظر بگیرید

کسب و کار مستقل دارای مزایایی مانند دید است، اما بخشی از یک مجموعه، مانند یک سالن غذا یا یک پارک کامیون غذا، فرصت‌هایی را برای تبلیغات و ترافیک بیشتر به شما می‌دهد. کسب و کار شما مخاطبانی اسیر از افراد گرسنه خواهد داشت که از غرفه های دیگر در محل بازدید می کنند. و تا زمانی که هر کسب و کار محصولات تکمیلی ارائه می دهد، همه شما از قرار گرفتن در معرض مشتریان یکدیگر سود می برید.

.

.

 

 

نظرات

در حال حاضر نظری برای بلاگ ثبت نشده است.

نظر دهید